onsdag 7 september 2011

Städning….och “goa” fötter!!!

Augusti- September 2011 131 Nu äntligen är tv-rummet höststädat…gud så skönt…!!!! med såpa doft!!!!

Augusti- September 2011 132 …Här sitter min käre man vid sin minidator…..Han bider tankar inför kvällen….

Tv. program i kväll var förståss lite såpor som bonde söker fru (Premiär ) och kanske inte såpa men  efterlyst på tv 3….och  under efterlyst kom Tord in med ett fotbad till mig….vilken man jag har…..

Augusti- September 2011 127 Augusti- September 2011 130 Du , som läser min blogg kanske inte behöver fotvård  …… men för mig kändes det som ett ….gode skönt!!!!!! Jag lever!!!!!…och med detta Vital- Ped i vattnet ,med  en massa fina ingredienser som , Döda havssalt, timjan, eucalyptus, tall, lavendel, rosmarin, bambu, björk och mentol..….ÅÅÅ,..vilken himelsk lättnad i mina fötter och ben..och vilken man jag har!!! Tack! tack!

Augusti- September 2011 129 Han gav mig en superskön fotbehandling…filade mina fötter och till slut smorde han dem med Swissforms fina foot talc…..Jag behövde detta, behöver du???… Det är frågan….??Jag har allt du behöver för sköna fötter…..Ring mig !! Jag bjuder dig på en skön fotbehandling……Alpnaering har mycket att komma med….

Nu trippar jag lätt på mina ny behandlade fötter , kanske gav det mig mer energi för morgondagens gråtrista väder…..ha de vi ses här !!!!

1 kommentar:

  1. Men Guuuud vad gullig pappa är.......och du kan man inte bada hela sig i det där underbara//Kram Kicki

    SvaraRadera