fredag 23 september 2011

Min nya höstkappa…

Augusti- September 2011 164Igår var Kicki och jag på stan..vi åkte till Nolia , där vi intog en god lunch buffe och därefter besökte vi många butiker..jag köpte mig bla. en höstkappa , som jag hittade i en av stadens många små butiker…Ett kort besök hos barnbarnet Josef hann vi också med.

På kvällen var jag helt slut i både fötter och rygg….men helt nöjd med mina inköp och några trevliga timmar tillsammans med gulliga Kicki…….Men nu är jag verkligen less på detta regnande halva september har snart regnat bort…nu skulle det få räcka med vätan.

I dag lagar jag ugnstekt hel Karre…skönt!! maten sköter sig själv , och jag hinner blogga lite.

Augusti- September 2011 103 ..Avslutar min blogg med att visa Kickis fina katt Leo….Trevlig helg till er alla fina och nu håller vi tummarna att regnet upphör….Jag längtar efter att få äta surströmming i ett vackert , soligt , skönt höstväder…med en massa levande ljus på bordet  som lyser upp våran tillvaro i höstmörkret….Ha de!!

1 kommentar:

  1. Kappan är ju så snygg massor mycket finare i verkligheten än på bilden...
    Kram Kicki

    SvaraRadera