onsdag 14 september 2011

Konstnär!!!???

Augusti- September 2011 111 Denna regniga onsdag har varit väldigt långsam för mig…..mina tankar har varit hos mina tre fina barn…i kväll visar jag några målningar som Kicki gjort….

Augusti- September 2011 109 Augusti- September 2011 110Jag tycker hon är en riktigt duktig konstnärinna….detta är bara en liten del av hennes verk som  jag visar….

Denna dag har jag bara slappat….nästan!! Suttit och läst och löst korsord och  lagat lite extra mat……städa fanns i mitt register inte idag..för mig är det bara att finnas till just  denna dag….tyvärr är det så ibland.

Jag skulle vela visa fler fina målningar från en annan konstnärinna, men måste fråga först om det är ok.

Ha de älskar er, som tittar in hos mig… vi ses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar