söndag 11 september 2011

God middag!!

Augusti- September 2011 133 Idag har vi haft strålande vackert sensommar väder…vi har jobbat ute , krattat tallbarr,..våran semblatall barrar så enormt mycket.. klippt gräsmattan och rensat jordgubbslandet mm……Till middag gjorde jag Lasange..gott!!!!

Augusti- September 2011 134 ..tillbehör , en tomatsallad, (så klart eftersom jag har egna tomater i växthuset)..hackad gul lök och oliver…dressing gjord av olivolja, balsamvinäger, krossad vitlök, lite salt och vatten samt grovmalen svartpeppar. Dressingen ringlar jag bara över salladen…

Augusti- September 2011 135  Augusti- September 2011 136 …fler tillbehör …min goda pesto , som jag gjorde bara för några dagar sedan och Alpnaerings ostmix…icke att förglömma.

Det var lite av min söndag…nu följer Bingolotto och senare Idol….nu är det slappa framför tv:n som gäller..

Ha de alla fina vi ses här snart återigen.

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅhhhhh det där såg väldans gott ut,kommer med lite fisk i morron/Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Tackar på förhand..tack snälla ni.

    SvaraRadera