tisdag 12 april 2011

Vackra Sara i Piteå…

April-maj 2011 034 April-maj 2011 035 En gråtrist dag som denna tisdag är bestämde vi oss , Kicki och jag att göra ett besök i stan…vi besökte några klädbutiker,mötte upp Camilla och åt en god lunch alla tre …sedan fortsatte vi mätta och nöjda strosa vidare. Jag har slösat en hel del ..här visar jag en del av mina alster, färgen stämmer inte riktigt på bilderna. Den ärmlösa klänningen och sjalen köpte jag på Vackra Sara..där finns mycket fina kläder. Tunikan köpte jag på KappAhl, den blir nog fin till mina vita shorts till sommarens soliga dagar…Medan jag varit borta har min man skottat bort all snö från altanen…så nu blir det att grilla snart, så fort solen visar sig….Ikväll ska vi åka till fam Keisu , vi ska sitta barnvakt en stund…..God fortsättning till dig som tittar in på min sida…sommaren är på väg…inget att misströsta…vi ses snart återigen…..Den 15 april  lägger jag in en order till Alpnaering så om du behöver något ..hör av dig.April-maj 2011 036

2 kommentarer: