torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag..mina påskgubbar…

April-maj 2011 085 Ett besök hos våra yngsta  barnbarn med en kram och ett påskägg…Melker har ätit godis från sitt påskägg..gott!!! Charmigt eller hur???

April-maj 2011 082….. Så också Wilmer ett till charmtroll..Glad Påsk till er alla.. det här var gott, att sitta i uterummet en solig dag och snaska en torsdag…mmm!!..Älskar mina barn , barnbarn och mina yngsta” små hjärtan”

April-maj 2011 091 April-maj 2011 093

..Jag köpte en liten bukett gula tulpaner från Coop igår… snittade dem la dem i vatten.... och idag släppte jag dem från förpackningen och såg till min stora förvåning att här fanns både tvilling, trilling och fyrlingar bland min lilla bukett… Jag har aldrig varit med om det förut..Att en bukett på åtta tulpaner plötsligt blev det dubbla.. Med det vill jag önska dig kära bloggläsare en fin , fin Påskhelg….vi ses.GLAD PÅSK!!!

1 kommentar:

  1. Glad påsk till dig och pappa! Vilka fina bilder och inlägg du har gjort på sitone :) Vi ses imorgon!! KRAM.

    SvaraRadera