söndag 3 april 2011

Less!!

Min blogg fungerar  inte som jag vill...bilder kan jag publicera , men då kommer inte texten med ...och det är frustrerande...därför skriver jag endast utan att publicera bilder...Nu har jag suttit i säkert två timmar och försökt...men icke,,,får inte bild och text att gifta sig....och till slut blir jag less.....Har spelat bingolotto åter i kväll och märk väl ...att sedan jag började prenumerera för ca. tre månader sedan , så har jag inte vunnit något.. ....kanske inte så konstigt???för min ev: vinst är redan given till mina fina barn...kanske är det därför jag aldrig vinner?? I kväll har jag haft det jättejobbigt med min astma..har inhaletat mer än dubbla gånger..men det bara piper och jag har   jobbigt med min utandning..Gud så jobbigt det är. Min käre man har försökt krama och trösta mig....men !!! Visserligen är jag förkyld återigen... som också förvärrar min astma..Nu avslutar jag mina ord till dig som besöker min sida och  önkar dig det bästa som finns och vill dig allt gott!! Tack för att du tittade in hos mig!! ...kraaam!!!Nu är det dags att krama kudden och försöka ANDAS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar