lördag 23 april 2011

Långfredag…

På långfredagsmorgon åkte jag och Tord till Caroline och Mathias….”barnvakt”..!!!Klockan var  halv sju på morgonen då vi lämnade vårat hem   

alla gator var  tomma i Piteå..Fick nästan en känsla av ensam i hela världen..Jag tror nästan att de flesta låg och sov, denna underbart fina och  soliga  långfredagsmorgon….Aldrig har en långfredag varit så kort som denna!!..för när vi skulle hem ..ville vi så  gärna att Wilmer skulle följa oss..sagt och gjort… ..Här sitter han på sin fyrhjuling och bara myser..dagen har bara flytt!!..huu! vad tiden går fort….Min Långfredag blev inte så lång som jag trodde…..Glad för det…men….April-maj 2011 094

April-maj 2011 095 Imorgon lördag..ska jag stå på Öjeby kyrkmarknad och dema för Alpnaerings fina produkter..denna gång blir det lite om kryddor och en del om del om Alpnaerings hudvårdsprodukter, som inte testas på djur och som använder enbart ingredienser som uppfyller miljökraven….

Vi ses på marknaden !! kom och provsmaka på kryddorna .. och testa en del av hudvårdsserien pÅ LÖRDAG i Kyrkbyn kl 11:00- 15.00 VÄLKOMNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar