fredag 1 april 2011

Caroline hos favoritfrissan...

Nu testar jag min blogg...det har blivit något fel, som jag inte kan rätta till  just nu ... men fortsätter med min utforskning........iallafall så sitter Caroline hos våran favoritfrissa i Ylitorneå i Finland och njuter......Du ska veta att det är betydligt billigare att klippa och sätta slingor i håret i vårat grannland Finland... så varför inte passa på då vi ändå vill besöka min mor och far i Hedenäset....och får man tid över  så tittar man även in till Ikea i Haparanda...,det är konstigt , men alltid behöver  man något..........Vi blev så  fina och nöjda i håret  bäggetvå...och kommer att återvända till hennes salong Rose Marie , som den heter...och ett till ställe som jag vill rekommentera är Kallen Kukkakauppa....jag tänker på att om du vill blommografera , så är även det mycket billigare än från Sverige...Nu önskar dig....Det bästa  , min vän , som tittar in på min sida...ha det gott!!!!!Kramar!!!Helgen stundar ...sköt om dig...det finns bara en av dig...glöm inte bort det och du är värdefull..... Jag fortsätter med felsökning av blogginläggen... kraaaam !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar