onsdag 6 april 2011

Aprilaftonsol.

April-maj 2011 008

Snön smälter så det både hörs och syns..lite snöblandat

regn har vi fått under dagen, men på kvällskvisten visade

sig vår kära moder sol. Familjen Keisu har varit på besök.

Alltid roligt att umgås med barn och barnbarn.

Idag har jag lagat lite extra mycke mat..kanske jag åker

och hälsar på mina föräldrar på hemmet på fredag och då

brukar jag alltid bjuda mor och far på min hemlagade mat.

Varför jag skriver kanske , beror på att jag har hosta..en

konstig förkylning som inte vill ge med sig.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig.....hoppas hostan går över så att du kan åka upp & glädja mormor & morfar med din närvaro.....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har fortfarande hård hosta ...men jag tror inte det smittar...så jag åker i morgonbitti.

    SvaraRadera